Monday, November 17, 2008

al kisah....

elooop!!

me as SYAIFUL AZIM..... do u care bout me? hahaha.. if u dun, so back off.. im not an artist to put my bio.. hahahha add me n u know who am i.. im kinda fat lil bastard.. hahahaha - fucking crazy - - luv myself & i dont want to die - - luv my parent - - luv my sibling - - - luv my bass - - luv my toys - - luv my bandmate(r.i.p) - - luv my frenz - - luv my adidas jacket - - ske tgk girl pkai bju kurung-damn cute!- - - ske gigit kuku, lari dalam umah, main kejar2 ng tok aku, lawan pam jamban ng jiran aku, isap ibu jari kaki, ske g toilet when sakit perot, ske g lepak atas katil bila aku ngantok, ske duduk bila kaki aku lenguh, ske mkn bila aku lapa, ske tgk tv bila aku rasa nk tgk, ske tgk arnab kaki tiga, ske pegi mall bila aku nk beli brang2, ske g kedai apek blakang umah bila rokok aku abih,ske bau ketiak sendri(harum bak perfume), ske kira bulu kaki ku yg lebat, ske panjat pagar skola even aku da abis skola,... ske ske ske ske wat gila2... aku x kaya, kalau kaya pon sure tu duit bapak aku.. hahahahhahaha - so just be urself! jgn tiru org lain! jgn hipokrit! jgn blue hippo! jgn blagak! jgn ngade2! jgn merompak, mencuri, merogol, membabi buta! - luv luv luv cerita ini adalah benar belaka! tiada penipuan yg berlaku.. amik iktibar.. cerita ini diceritakan sendri oleh SYAIFUL AZIM.. tiada adaptasi atau gubahan dilakukan.. harap maklum! terima kasih!

No comments: